Sunday 8 January 2012

Semalam

We had a huge fight. Again....
Marriage, money, feelings, family....
All out..

I love him so much, I want nothing more important than to be his.
Sort of one of my biggest dream..

Tapi Allah sentiasa menguji kami, 
aku tau ujian ini adalah untuk menyedarkan aku tiada cinta yang lebih agung daripada cinta kepadaNya.
Dengan ujian-ujian inilah aku dapat merasakan Allah teramat sayangkan kami.
Menguji ketabahan, kesabaran dan ketaqwaan.






Ya Allah..Seandainya telah Engkau catatkan dia milikku tercipta untukku..Satukanlah hatinya dengan hatiku..Titipkanlah kebahagiaan di antara kami..Agar kemesraan itu abadi..Tetapi Ya Allah..Seandainya telah Engkau takdirkan dia bukan milikku..Bawalah dia jauh daripada pandanganku..Luputkanlah dia dari ingatanku..Dan peliharalah aku dari kekecewaan..Ya Allah..Berikanlah aku kudrat untuk membuang bayangannya jauh ke dada langit..Hilang bersama senja yang merah..Agarku sentiasa tenang..Walaupun tanpa bersama dengannya..Amin...

No comments:

Post a Comment